Skandinavisk design & kvalitet
Hurtig levering
Køb nu, betal senere

BLACK WEEK 20% RABAT PÅ ALT     //     BEGRÆNSET ANTAL     //     SÆLGES HURTIGT!     //     BLACK WEEK 20% RABAT PÅ ALT     //     BEGRÆNSET ANTAL     //     SÆLGES HURTIGT!     //     BLACK WEEK 20% RABAT PÅ ALT     //     BEGRÆNSET ANTAL     //     SÆLGES HURTIGT!     //     BLACK WEEK 20% RABAT PÅ ALT     //     BEGRÆNSET ANTAL     //     SÆLGES HURTIGT!     //     BLACK WEEK 20% RABAT PÅ ALT     //     BEGRÆNSET ANTAL     //     SÆLGES HURTIGT!     //     BLACK WEEK 20% RABAT PÅ ALT     //     BEGRÆNSET ANTAL     //     SÆLGES HURTIGT!     //

BLACK FRIDAY ER I GANG
20% off + 10% ekstra
KODEN: EXTRA10
TODAY: 10% extra
CODE: EXTRA10
SUPER DEAL: 50% OFF

15% OFF SELECTED TOP SELLERS USING CODE: TAKE15

Offer valid until 2022-08-30. Only on regular prices.

:
:
:

RETURNERING/OMBYTNING

Hvordan ved jeg, at min returnering er ankommet?

Husk, at det kan tage op til 14 arbejdsdage (fra den dag returneringen ankommer til vores lager) at få din returnering behandlet. Så snart den er behandlet, vil du modtage en e-mail. I mellemtiden kan du spore din returnering ved hjælp af det trackingnummer, du modtager hos postvæsenet.

Koster det at lave en returnering?

Ved returnering koster returforsendelsen 6,95 EURO, hvis du bruger den forudbetalte label, der følger med. Beløbet justeres ved tilbagebetaling.

Hvordan foretager jeg en returnering?

Følg disse trin:

  1. Udfyld den returseddel, som vi sendte med din ordre.
  2. Pak dine varer sammen med retursedlen. Brug helst den samme pose, som vi sendte dine varer i. Brug ikke en større pose eller kasse, da dette er forbundet med et tillægsgebyr.
  3. Sæt den forsendelseslabel, som du modtog sammen med din ordre, på, så den dækker den gamle label.
  4. Aflever den hos en forsendelsesudbyder

Hvordan foretager jeg en ombytning?

I tilfælde af ombytning er returforsendelsen gratis.

  1. Afgiv en ny ordre.
  2. Udfyld den returseddel, som vi sendte med din ordre.
  3. Skriv dit nye ordrenummer på retursedlen og send den tilbage sammen med de varer, du ønsker at returnere. På denne måde er returneringen gratis.
  4. Når vi modtager din returnering, vil dine fakturaer blive justeret.

Jeg har ingen returseddel eller returlabel tilbage.

Kontakt venligst vores kundeservice for at få en ny returseddel.

Der er problemer med min vare og jeg vil gerne klage.

  • Hvis du har modtaget en vare der fx er ødelagt, bedes du kontakte vores kundeservice med dit ordrenummer og et billede af, hvad der er galt.
  • Hvis du har modtaget den forkerte vare/forkert størrelse, bedes du kontakte vores kundeservice med dit ordrenummer.