Hjælp til kunder

Hvis du hellere vil tale med et rigtigt menneske, kan du kontakte vores Customer Happiness Team via e-mail (nedenfor).

How can we help?

FAQ

Bestilling

Hvilken størrelse skal jeg købe?

Hvis du ikke er helt sikker på, hvilken størrelse der passer til dig, kan du se vores størrelsesguider. De er placeret under de tilgængelige størrelser for hvert af vores produkter.

Kan jeg annullere min ordre?

Vi forstår det godt, vi skifter også mening! Vi ville ønske, at vi kunne, men når en ordre først er afgivet, kan vi ikke ændre eller annullere den på nuværende tidspunkt. Vi håber at kunne tilbyde en annulleringsmulighed en dag i fremtiden.

Hvis varen(e) ikke fungerer, skal du sørge for at bytte til en foretrukken stil eller returnere for at få pengene tilbage. Som en påmindelse er indenlandsk returforsendelse gratis.

Forsendelse, returnering og ombytning

Vi bruger alle større transportører og lokale kurerpartnere. Du bliver bedt om at vælge en leveringsmetode, når du går til kassen.

Hvad er forsendelsespolitikken?

Når din ordre er afgivet, modtager du en bekræftelsesmail, der fortæller dig, at vores behandlingsteam har modtaget din ordre. Når din ordre er gennemført, modtager du en e-mail med dine sporingsoplysninger. Forsendelsesgebyrer refunderes ikke i tilfælde af returnering.

Sender du til udlandet?

Ja, vi sender over hele verden. Forsendelsesomkostninger gælder og tilføjes ved kassen.

Tag kontakt til os

Har du spørgsmål til din ordre eller en generel forespørgsel?