Skandinavisk design & kvalitet
Hurtig levering
Køb nu, betal senere

BESTILLING / LEVERING

Hvor er min pakke?

Du finder et trackinglink i den e-mail der sendes, når ordren er blevet afsendt.

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse, men pengene er blevet hævet. Hvad skal jeg gøre?

Der kan gå op til 24 timer, før du modtager en bekræftelses-email, så vent venligst. Hvis du ikke har modtaget den efter 24 timer, skal du kontakte vores kundeservice.

Jeg kom til at skrive den forkerte e-mail adresse, da jeg afgav min bestilling.

Vi kan ikke ændre din e-mail adresse, når du har afgivet en ordre, men vores kundeservice kan hjælpe dig med at sende det hele igen til den korrekte e-mail adresse.

Jeg skrev den forkerte leveringsadresse.

Kontakt venligst vores kundeservice hurtigst muligt vedrørende dette. Hvis ordren allerede er blevet behandlet, kan vi desværre ikke ændre adressen for dig.

Jeg har ikke modtaget min leveringsbekræftelse. Er min pakke på vej?

Du modtager automatisk en e-mail, når din pakke er blevet afsendt. Bemærk venligst, at nogle produkter har en længere leveringstid (forudbestillinger). Hvis et produkt i din ordre har en længere leveringstid, vil hele din ordre blive sendt, når alle produkterne i din ordre er kommet på lager.

Hvor bliver min pakke sendt fra?

Alle vores varer sendes fra Sverige (Sverige er en del af EU).

Hvor lang tid tager det, før min ordre er fremme?

Afhængigt af den leveringsmetode, du har valgt, varierer leveringstiden.
Sverige: 2-3 arbejdsdage.
Europa: 2-5 arbejdsdage.
Resten af verden: 4-7 arbejdsdage.

Skal jeg betale told?

Hvis du bor i et land, der er medlem af EU/EØS, skal du ikke betale told. Lande uden for EU/EØS skal betale told.

Jeg vil gerne annullere min ordre.

Det er ikke muligt at annullere en ordre, efter at ordren er blevet behandlet.

Hvorfor har jeg ikke modtaget alle de varer, jeg har bestilt?

Nogle gange er lagerbeholdningen for en bestemt vare forkert eller udsolgt. Derfor er vi ikke i stand til at opfylde ordren. Du vil modtage en e-mail fra os med en bekræftelse på tilbagebetaling af den vare, der mangler. Skulle du af en eller anden grund stadig blive opkrævet for den vare, der ikke er blevet sendt, bedes du kontakte vores kundeservice.